tisdag 19 maj 2009

Arkitektprovet



För ett par veckor sedan fick jag veta att jag gått vidare från hemuppgiften, och nu är nästa steg att göra själva provet på Chalmers i vår. Det är underbart att ha gått vidare! Jag hade inte en tanke på att jag skulle komma vidare på den hemuppgift jag lämnade in, som jag hafsade ihop sista kvällen. Jag hade haft sådan idétorka sedan hemuppgiften så jag gick och drog på det in i det sista. Men nu har jag alltså iaf gått viadre, så får vi se hur det går på själva provet, det är ju då som det stora urvalet görs. Det känns i vart fall gott att komma vidare!



Nu funderar jag på om jag borde anmäla mig till någon konstkurs eller liten teckningskurs bara för att komma in i målandet igen. Jag har inte målat eller tecknat på flera år, nästan inte sedan jag slutade på gymnasiet, så jag kan behöva lite hjälp med att komma igång igen. Ska leta bland kvälls eller helgkurser hos folkhögskolan och liknande för att se vad de har...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar